Kleinschalig en authentiek
Geweldige reiservaring
Individuele reizen voor jouw gezelschap
Reizen met positieve impact

Kaapverdie 1

Heerlijke avontuurlijke vakantie gehad op 2 eilanden (Sao Vicente en San Antao) alles prima geregeld met het lokale team op de verschillende eilanden (via app en persoonlijk contact). Transfers, hotels, last minute aanpassingen van mij (echt last minute!) ging zeer soepel en zeker flexibel te noemen. Wij wilden toch 1 van de plaatsen met 2 overnachtingen annuleren (toch iets teveel – bij Porto del Sol) en in plaats daarvan een extra nacht verblijven op het prachtige San Antao bij Petra’s Lodges en 1 dag eerder terug naar Sao Vicente en dat kon ! zij hielpen ook met de annulering, aanpassing ferry dag/tijden en op het laatste moment (wij waren daar al geweest voor een lange wandeling) en vonden Petra’s Lodges veel leuker en gezelliger en dat lukte !!! dus qua flexibiliteit en aanpassingen, een vette 10! het was echt een uur van tevoren of zo besloten, plaatsje daar vonden wij erg saai. San Antao, super eiland, veel te doen, leuk stadje, kleine restaurantjes, geen massa toerisme. Eten bij een local is aan te raden ! het leven van een Kaapverdisch gezin, je wordt opgenomen in het gezin, echt super. Het eiland is prachtig, natuur zeer indrukwekkend en hoge bergen ! (kreeg last van hoogevrees). De excursies en gidsen super vriendelijk, enorm mee gelachen en ook op maat te maken. Hotel Casamarel is wel de beste van Sao Vicente, super deluxe, ook een Voya contact persoon die zich in het hotel bevind en er echt alles aan doet om het naar je zin te maken, ze gaan best ver daarmee. Klasse ! ik zou het zeker overwegen om volgend jaar een ander land via Voya Travel to boeken.